miercuri, 28 decembrie 2011

necunoscutei


fii muza mea
ajută-mă să construiesc palate
cu dalta inimii sculptate în cuvinte
fapte şi trăiri colorate
sau alb-negru ridicate pe alinări
de suflete înaripate
vesele ori supărate dar în lumini cu rouă pe obraji  
scăldate imnuri închinate vieţii
de aici sau de departe
din alte vieţi zâmbitoare şi curate adieri
de lună plină
călătoare prin amintiri mirosind a iarbă
proaspăt cosită şi a nemurire
răbdătoare
priveşte-mă în privirea-mi pierdută
condu-mă cu prinderi de mână prin dorinţe
vestind a furtună până la cerul cu flacără
nebună să nu fii şi nu păşi în foc doar pentru mine
nebunul de dor de iubire
necunoscută
rămâi departe de căldură să nu ţi se topească inima
pe când să-ţi strig din foc cu zâmbet de strună
minuni şi dureri
mări negre şi plăceri născute
doar pentru tine
flori de gheaţă zugrăvite pe geamurile ochilor
tăi la care bat stingher cu capul plecat
să cer îndurare iubirii măcar
pentru o clipă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu